ﻋﻤﻠﮑﺮد منتخبان شورای اردبیل در دوره ششم ارزیابی می‌شود
کد خبر: 3975833
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

ﻋﻤﻠﮑﺮد منتخبان شورای اردبیل در دوره ششم ارزیابی می‌شود

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: عملکرد منتخبان شورای اسلامی شهر اردبیل در دوره ششم در کمیسیون تخصصی ارزیابی خواهد شد.

ﻋﻤﻠﮑﺮد شوراهای اردبیلی در توسعه پایدار و مشارکت شهری ارزیابی می‌شودسعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، با حضور در خبرگزاری ایکنا استان اردبیل و در گفت‌گو با این رسانه، گفت: عملکرد منتخبان شورای اسلامی شهر در دوره ششم در کمیسیون تخصصی ارزیابی خواهد شد.

وی افزود: برخلاف دوره‌های قبل در شورای شهر ششم مصمم هستیم تا اعضای کمسیون ۱۱ گانه شورای شهر با حضور در جلسات مطالبه‌گران بازار به صورت مرتب ارائه گزارش کنند.

ایرانی‌جم، اظهار کرد: به تناسب کمسیون تخصصی شورا در جامعه اسلامی بازار کمیته های تخصصی شکل گرفته تا با حضور نخبگان و برجستگان شهر پیگیری مطالبات مردمی در مدت چهار سال از رؤسای کمیسیون انجام شود تا مردم در جریان کارهای موکلان خود قرار گیرند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، بیان کرد: برنامه‌های ارائه شده کاندیداها، با رعایت موازین بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا و جلسات نهایی با حضور اعضا مجمع در مسجد جامع و در صورت شرایط قرمز کرونایی در فضای باز و آزاد برگزار خواهد شد.

رقابت کاندیدا‌های نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف اردبیل شروع می‌شود

ایرانی‌جم، اظهار کرد: از امروز رقابت کاندیدا‌های راه یافته به مرحله نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل شروع می‌شود.

وی افزود: ساز و کار و چگونگی ارزیابی ۳۰ نفر از کاندیدا‌های راه‌یافته به مرحله نهایی و رقابت برای قرار گرفتن در لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در دستور کار است.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، بیان کرد: در آ‌غاز جلسه کاندیدا‌ها توسط مجری مربوطه به ارزیابان و داوران معرفی و در ادامه جلسه بعد از معرفی کاندیداها سه سوال مشترک در محور‌های زیر از کاندیدا‌ها پرسیده می‌شود که کاندیدا‌ها در مدت ۳ دقیقه بایستی با نوبت به سوالات در حضور ارزیابان پاسخ دهند.

ایرانی‌جم، تصریح کرد: محور سوالات دارای ۵ محور است که می‌توان به ۱- سوال اجتماعی، ۳دقیقه= ۲۰ نمره( اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، بهداشت)، ۲- سوال فنی و عمرانی، ۳دقیقه مهلت پاسخگویی= ۲۰ نمره(همه حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری)، ۳- سوال مشارکت و سرمایه‌گذاری، ۳ دقیقه مهلت پاسخگویی= ۲۰ نمره،(مشارکت؛ در آمد‌ها، برنامه و بودجه)، ۴- ایده خلاقانه(اختیاری)، ۳ دقیقه مهلت ارائه = ۲۰ نمره، (ایده خلاق در توسعه شهری در چهار سال آینده اردبیل ۱۴۰۴)، ۵- توانایی، مدیریت زمان، حسن شهرت و فن بیان = ۲۰ نمره اشاره کرد.

گفتنی است؛ مجموع امتیازات ۱۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha