اولویت رئیس‌جمهور آینده رفع مشکلات اقتصادی باشد
کد خبر: 3977135
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

اولویت رئیس‌جمهور آینده رفع مشکلات اقتصادی باشد

امام‌جمعه شهر خروین، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را از اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده دانست و گفت: امروز مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، بنابراین رئیس‌جمهور آینده باید برای حل این مسئله برنامه جامعی داشته باشد.

 حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت کار رئیس‌جمهور آیندهحجت‌الاسلام محمدبرزو دشتکی، امام‌جمعه شهر خروین، از توابع شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در کشور یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید این فرصت طلایی را از دست داد.

وی با بیان این‌که مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند از این فرصت به خوبی استفاده شود و این یک امکان برای ملت ایران و ظرفیت بزرگی برای پیشرفت کشور به شمار می‌آید، افزود: رئیس‌جمهور آینده باید عدالت‌خواه و ضد فساد باشد و این یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی است که باید در رئیس‌جمهور آینده وجود داشته باشد.

امام‌جمعه شهر خروین با بیان اینکه ملت ایران در 28 خردادماه یکی از آزمون‌های سخت را پشت سر خواهد گذاشت، تأکید کرد: امسال انتخابات ریاست جمهوری، اولین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می‌آید، بنابراین رئیس‌جمهور منتخب باید متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی برنامه داشته باشد و به آن عمل کند.

امام‌جمعه شهر خروین، علاج دردهای مزمن کشور را حضور پرشور عمومی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: دشمن در خیز دوم تمام هجمه خود را علیه نظام به کار برده تا نظام را ساقط کند؛ برای نمونه در چند سال گذشته انواع و اقسام تحریم‌های ظالمانه را علیه ملت مقاوم ایران به کار بست، حتی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به صورت آشکارا انجام داد.

وی با بیان این‌که مسئله اقتصاد بسیار مهم است و امروز مردم از این مشکل رنج می‌برند، تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید اقتصاد را به خوبی بشناسد. حتی رشد تولید ملی، رشد سرمایه‌گذاری، تورم و ارزش پول ملی را بداند و حل این مسائل را در اولویت کاری خود قرار دهد تا مردم از تنگناهای ایجاد شده رهایی یابند.

حجت‌الاسلام دشتکی، مسئله امنیت کشور و آسیب‌های اجتماعی را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: روبه‌رو شدن با سیاست‌های پیچیده دنیا بسیار مهم است. رئیس‌جمهور باید مسئله مهم فرهنگ و سیاست خارجی را بداند و متناسب با آن‌ها برنامه‌ریزی و عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تخریب شورای نگهبان توسط برخی افراد در فضای انتخابات گفت: شوراى نگهبان، عماد ملت و دین و مایه‏ اطمینان و سکینه‏ قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامى به شمار مى‏‌رود و باید از آن حمایت کرد و نگذاریم این ارکان مورد تخریب قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha