افزایش اقتدار اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم همراه است
کد خبر: 3977187
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
امام جمعه بوشهر:

افزایش اقتدار اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم همراه است

آیت‌الله صفایی بوشهری انتخابات را از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقا سطح اقتدار دانست و گفت: هر چقدر حضور مردم در انتخابات حماسی‌تر و پرشورتر باشد اقتدار نیز بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از بوشهر،  روز گذشته 23 خرداد نشستی با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت الاسلام لطفیان، دبیر شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و جمعی از ائمه جمعه و علمای اهل سنت استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

صفایی بوشهری در این نشست با اشاره به مسئله اقتدار نظام اسلامی و لزوم حفظ و ارتقای آن گفت: تقریباً تمامی فضلای اهل سنت و شیعه بر این معنا اتفاق نظر دارند که ایجاد، حفظ و ارتقای سطح اقتدار اسلام و نظام اسلامی اگر از متون فاخر استفاده شود یا حکم عقل باشد، واجب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به برخی از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقای سطح اقتدار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقاء سطح اقتدار اسلامی است.

وی انتخابات را نیز از مصادیق ایجاد، حفظ و ارتقاء سطح اقتدار دانسته و تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در انتخابات حماسی تر و پرشورتر باشد اقتدار نیز بیشتر خواهد بود.

صفایی بوشهری افزود: الحمدلله سطح دانش فقهی علمای اهل سنت و شیعه در استان بوشهر اینقدر بالاست که با درک اهمیت حضور مردم در انتخابات، در جهت حضور حماسی مردم در این صحنه حساس و دعوت از آنان تلاش و اقدام جدی می‌کنند و از این بابت صمیمانه تشکر می‌کنم.

امام جمعه بوشهر در پایان گفت: امید داریم انتخابات پیش رو با حضور گسترده مردم و پرمفهوم و پرمعنا باشد و موجب اقتدار اسلام و مسلمین و نظام اسلامی شود و یک آغازی برای وحدت هر چه عمیق تر و توسعه و پیشرفت بر مبنای اسلام و عدالت و رافع مشکلات به ویژه مشکلات معیشت مردم باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha