هر رأی؛ تعیین‌کننده سرنوشت ملت
کد خبر: 3978248
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

هر رأی؛ تعیین‌کننده سرنوشت ملت

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه مردم پای انقلاب ایستاده و در مقابل زورگویی و فشار دشمنان در هیچ شرایطی تسلیم نخواهد شد، گفت: هر یک رأی تعیین‌کننده سرنوشت ملت است.

هر یک رأی؛ تعیین‌کننده سرنوشت ملتبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مردم بودند که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب قیام کردند، با تقدیم بیش از 220 هزار شهید در 42 سال در مقابل همه قدرت‌های دنیا ایستادند و در دفاع مقدس تابلوی مقاومت و ایثار را در کشور به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم همه دشمنان را در هشت سال دفاع شکست دادند و پس از آن در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و فداکاری در جبهه‌های مقاومت برای نجات جان مردم منطقه نقش‌آفرینی کردند، ادامه داد: این مردم با سردار سلیمانی میثاق بستند که راه شهدا را ادامه دهند و کارنامه ملت ایران در 42 سال گذشته مملو از اقتدار، پیروزی و صلابت است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با تأکید بر اینکه امروز روز حماسه و جهاد است و شهدا جان خود را تقدیم کردند تا از نظام مقدس جمهوری دفاع کنند، گفت: مردم با رأی خود از نظام جمهوری دفاع خواهند کرد و صحنه‌های زیبایی به رخ ابرقدرت‌ها می‌کشند و نشان می‌دهند مردم پای انقلاب ایستاده و در مقابل زورگویی و فشار دشمنان در هیچ شرایطی تسلیم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری از اوجب واجبات است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که همه ملت ایران پای صندوق رأی بیایند و همه را پای صندوق رأی بیاورند. امروز مردم پای صندوق‌های رأی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد و هر رأی رقم زدن سرنوشت این ملت است.

انتهای پیام
captcha