طرح رسا در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3980368
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

طرح رسا در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل، گفت: طرح رسا در استان اردبیل با هدف رشد و کادرسازی ستاره‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار و به همین منظور تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

رضازاده// طرح رسا در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، امین صادقی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل، ششم تیرماه، در نشست توجیهی آموزشی ویژه مسئولین، مربیان و کمک مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان اردبیل، اظهار کرد: طرح رسا در استان اردبیل با هدف رشد و کادرسازی ستاره‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار و به همین منظور تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: تبیین فعالیت‌های پیش روی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان جزو اولویت‌های اساسی بوده و به همین منظور با توانمندسازی فعالان این عرصه درصدد هستیم دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را برگزار و خروجی‌های مورد نظر را از این دوره‌ها شاهد باشیم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل، ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای ایام تابستان پیش‌بینی و با همکاری آموزش و پرورش در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می‌رود تا با مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه برنامه‌های انقلابی را برای دانش‌آموزان توسعه بخشیم.

صادقی تصریح کرد: رویکردها و برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در راستای تربیت دانش‌آموزان طراز اول انقلاب اسلامی است که بدون شک برای تحقق اهداف مورد نظر اقدامات مورد نظر انجام یافته و خروجی‌های مورد انتظار در این زمینه حاصل خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش و جدیت بر این است تا در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی تمهیدات لازم به کارگرفته شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام
captcha