برنامه‌های ماه محرم با برنامه‌ریزی منسجم پیگیری شود
کد خبر: 3981306
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

برنامه‌های ماه محرم با برنامه‌ریزی منسجم پیگیری شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برنامه‌های ماه محرم‌الحرام امسال باید با برنامه‌ریزی منسجم و همکاری کارشناسان فرهنگی و شورای هیئات مذهبی پیگیری شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در سومین نشست عملیات محرم که با حضور کارشناسان و شورای هیئات مذهبی استان امروز، ۱۰ تیرماه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم‌الحرام امسال باید با برنامه‌ریزی منسجم و همکاری کارشناسان فرهنگی و شورای هیئات مذهبی پیگیری شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های ایده‌پردازی برای اجرای برنامه‌های محرم متناسب با استان فرهنگی کردستان لازم است و باید کارشناسان در این راستا ایده و نظرات خود را اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: فضاسازی محیطی متناسب با ایام محرم، فعالیت در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت گروه‌های پرمخاطب پیام‌رسان‌ها و برگزاری همایش‌های توجیهی ویژه هیئات مذهبی و مداحان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری نشست با نماینده ولی فقیه و متولیان فرهنگی با موضوع محرم و اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرکز در راستای پیشبرد برنامه‌های این ایام باید مورد توجه شورای هیئات مذهبی استان کردستان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست بر استمرار کمک‌های مؤمنانه، برگزاری همایش‌ و نشست‌های توجیهی و بازدید از هیئات مذهبی که در ایام محرم برنامه دارند مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت و مقرر شد از پیرغلامان استان کردستان در ایام محرم تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha