اجرای طرح قرآنی «مدرسه، مسجد، تابستان» ویژه دانش‌آموزان اردبیلی
کد خبر: 3981926
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

اجرای طرح قرآنی «مدرسه، مسجد، تابستان» ویژه دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، از آغاز طرح ویژه قرآنی «مسجد، مدرسه، تابستان» و برقراری ارتباط بین مساجد و مدارس برای برگزاری برنامه‌های تابستانه خبر داد.

اجرای طرح قرآنی «مدرسه، مسجد، تابستان» ویژه دانش‌آموزان اردبیلینادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از آغاز طرح ویژه قرآنی «مسجد، مدرسه، تابستان» و برقراری ارتباط بین مساجد و مدارس برای برگزاری برنامه‌های تابستانه خبر داد و گفت: این طرح به عنوان برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت با همکاری آموزش و پرورش و کانون‌های مساجد در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده از ظرفیت این دو نهاد فرهنگی در افزایش توانمندی‌ها برای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت است.

وی با اشاره به این که علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت‌نام کنند، گفت: سامانه این طرح در سامانه شاد به نشانی shad.ir نیز معرفی شده است و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند و مسابقات کتابخوانی، جشنوا‌ره‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌های آموزشی متعدد از جمله بخش‌های مختلف این طرح است.

سقاء، یادآور شد: این طرح از ۵ تیرماه، در سراسر کشور آغاز شده و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر برای استفاده از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت می‌توانند به سامانه‌های اعلام شده مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و تبیین ضوابط خاص برای پیشگیری از شیوع این بیماری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کانون‌های مساجد طی سنوات گذشته در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب اوقات فراغت در ارزیابی‌های ستاد اوقات فراغت استان به عنوان دستگاه برتر شناخته شده و این مهم با همت و همیاری فعالان کانون‌های مساجد در سطح استان محقق می‌شود‌.

انتهای پیام
captcha