اجرای طرح «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» در البرز
کد خبر: 3984156
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

اجرای طرح «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» در البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از اجرای طرح «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» با توجه به فرارسیدن اعیاد قربان و غدیرخم در این استان خبر داد.

اجرای طرح «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» در البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیرخم، برنامه‌ای با عنوان «نذر قربانی، ذبح ابراهیمی» برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران در قالب پویش مردمی «نذر من» اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قربانی‌مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم، تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری#*۸۸۷۷*۱ تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در سنت حسنه نذر قربانی سهیم باشد، ادامه داد: با هم‌افزایی ادارات، بانک‌ها، اصناف، صنایع و مراکز گوناگون امیدواریم شاهد مشارکت آن‌ها در قالب طرح‌های مختلف از جمله هر اداره یک قربانی و هر شعبه یک قربانی باشیم.

وی افزود: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

محمدی‌فرد، پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و همچنین hamsofreh.ir را از دیگر شیوه‌های مشارکت در این طرح دانست.

انتهای پیام
captcha