برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «امام حسین(ع) در قرآن» در کیش
کد خبر: 3987685
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «امام حسین(ع) در قرآن» در کیش

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش از برگزاری ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات با موضوع «امام حسین(ع) در قرآن» خبر داد.

مسعود رهبری، معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ورود به محرم و ایام متعلق به سیدالشهدا(ع) هستیم در ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات که هر یکشنبه به صورت زنده و با حضور «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید محمدی» کارشناس ثابت این برنامه برگزار می‌شود، مبحث امام حسین(ع) در آیات قرآن، محور بحث قرار می‌گیرد.

وی افزود: در هر جلسه از ویژه‌برنامه مجازی «آیات و اشارات» یک آیه از قرآن کریم محور گفت‌وگو قرار گرفته و پیام‌ها و نکات تفسیری که در خصوص آن آیه وجود دارد و همچنین روایات و برداشت‌هایی که در تاریخ کتب تفسیر از آن آیه شده به صورت شیوا از جانب کارشناس برنامه بیان می‌شود. برنامه این هفته با محوریت آیه 33 سوره احزاب برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش یادآور شد: برنامه این هفته سلسله گفت‌وگوهای «آیات و اشارات» در ساعت ۲۰ امشب، 10مردادماه، با موضوع «امام حسین(ع) در قرآن» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مشاهده این گفت‌وگوی زنده، می‌توانند در زمان مذکور به صفحه مجازی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش در اینستاگرام مراجعه کنند و در صورت بازماندن از این برنامه، فایل ذخیره شده آن را در روزهای آینده مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha