کارگاه آموزشی ویژه محرم در اهواز برگزار شد
کد خبر: 3988704
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

کارگاه آموزشی ویژه محرم در اهواز برگزار شد

رئیس حوزه هنری خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی و انتقال تجربه هنرمندان هیئت خبر داد و گفت: این کارگاه با چهار موضوع تدوین، فیلمبرداری، عکاسی و دکور و پوستر با محوریت موضوع هیئت‌های مذهبی و ماه محرم برگزار شد.

کارگاه آموزشی ویژه محرم در اهواز برگزار شدبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد شهباز گهروئی، رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی و انتقال تجربه هنرمندان هیئت توسط حوزه هنری خوزستان و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج مداحان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این کارگاه در چهار موضوع تدوین، فیلمبرداری، عکاسی و دکور و پوستر با محوریت موضوع هیئت‌های مذهبی و ماه محرم برگزار شد افزود: هر چه در این کارگاه تدریس می‌شود مبتنی بر کاری است که باید در مراسم‌های محرم انجام شود.

شهباز گهروئی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، کمک به ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های هنری دانست که قرار است در دهه اول محرم انجام شود، افزود: مدرسان این دوره از کسانی هستند که در استان جزء بهترین‌ها در رشته‌های خود هستند.

وی یادآور شد: امیدواریم این دورهمی و کارگاه و تبادل اطلاعات باعث شود اندکی به تجربیات شرکت‌کنندگان بیفزاید و بتوانیم به کیفیت برنامه‌های این ایام کمک و بستری فراهم کنیم که دوره‌های آینده با کیفیت بهتر و حضور استادان کشوری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha