درگذشت مدیرکل صداوسیمای سمنان
کد خبر: 3988819
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

درگذشت مدیرکل صداوسیمای سمنان

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان عصر روز گذشته در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

درگذشت مدیرکل صداوسیمای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان که به‌دلیل ابتلا به کووید ۱۹ بستری شده بود، روز جمعه، 15 مرداد در بیمارستان کوثر سمنان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حجت‌الاسلام توکلیان که سابقه قائم‌مقامی اداره‌کل امور مجلس صداوسیما، مدیریت روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، مدیریت روابط عمومی شبکه قرآن سیما، مشاور سیاسی معاون امور مجلس و استان‌ها و مدیریت گروه معارف در شبکه‌های جام جم و شبکه یک را در کارنامه خود داشت از سال ۹۷ تاکنون مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را عهده‌دار بود.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی توکلیان، مدیرکل فقید صداوسیمای مرکز سمنان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

صعه صدر، اخلاق نیکو، جدیت و تعهد مثال‌زدنی این مرحوم از خصوصیات بارز و ارزشمند این روحانی وارسته و عالم عامل بود که نه تنها در میان همکاران، بلکه در بین آحاد مردم شریف و اخلاق‌مدار استان نیز از وی چهره‌ای مورد قبول و پذیرش و دارای جایگاه و پایگاهی ارزنده ساخته بود.

بدینوسیله ارتحال نابهنگام این مدیر شایسته و روحانی اخلاق‌مدار را به مردم نجیب استان، همسر و دو فرزند گرامی ایشان، اصحاب محترم رسانه و به‌ویژه خانواده بزرگ صداوسیمای مرکز سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha