۸۰ درصد مصوبات قبلی شورای امر به معروف شهرستان اجرایی نشده است
کد خبر: 3989190
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

۸۰ درصد مصوبات قبلی شورای امر به معروف شهرستان اجرایی نشده است

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوشاب گفت: ۸۰ درصد مصوبات قبلی شورای امر به معروف شهرستان اجرا نشده است و برای تشکیل شورای امر به معروف در ادارات به‌صورت کتبی درخواست ارائه شده است، اما تاکنون به جز چند اداره بقیه نمایندگانشان را معرفی نکرده‌اند.

80 درصد مصوبات قبلی شورای امر به معروف شهرستان اجرا نشده است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جلسه ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خوشاب، به‌همراه جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، شامگاه 17مردادماه، در محل سالن اجتماعات فرمانداری خوشاب، با حضور اعضای این شورا برگزار شد و از خبرنگاران شهرستان خوشاب در عرصه خبرنگاری تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب با بیان اینکه معروف را باید در جامعه به درستی به مردم معرفی کنیم، اظهار کرد: اگر معروف در جامعه به‌خوبی در جامعه معرفی شود، مسئولان در مقابل انتقاد خبرنگاران و انتشار اخبار انتقادی موضع‌گیری و جبهه‌گیری نخواهند کرد.

وی با تاکید بر امیدبخشی به مردم و دعوت از مردم برای برپایی شعائر اسلامی از جمله عزاداری سیدالشهدا(ع)، افزود: اگر امروز در جهان عزت و آبرویی داریم، به‌لطف ائمه‌اطهار(ع)، اجرای دستورات اسلامی و گرامیداشت شعائر اسلامی است.

در این جلسه همچنین سیدموسی ذاکری، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خوشاب، بیان کرد: 80درصد مصوبات قبلی شورای امر به معروف شهرستان اجرا نشده است، برای تشکیل شورای امر به معروف در ادارات به‌صورت کتبی درخواست ارائه شده است، اما تاکنون به جز چند اداره بقیه ادارات نمایندگانشان را معرفی نکرده‌اند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای امر به معروف در جامعه به ویژه در روستاها، اضافه کرد: 50مسجد فعال در شهرستان خوشاب وجود دارد که از ظرفیت آنها می‌توان با تشکیل شورای امر به معروف در مساجد بهره برد.

در ادامه سرهنگ حسن آشیانی، فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب با تاکید بر ورود شورای فرهنگ عمومی خوشاب بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: وقتی پرونده‌ای قضایی برای جوانی تشکیل می‌شود، به‌غیر از ضربات روحی و روانی خسارت‌های مادی و حیثیتی نیز می‌بینند که گاها غیرقابل جبران است.

وی با اشاره به جوان بودن برخی از مجرمان و توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندانشان، اضافه کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با راهنمایی و اقدام پیشگیرانه جلوگیری کرد.

امان‌الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب نیز در ادامه با تشکر از خبرنگاران و استفاده از خلاقیت‌های نو در خبررسانی گفت: روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار شهرستان با خبرنگاران همکاری کنند.

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا به 80درصد جامعه هدف در شهرستان خوشاب، افزود: بعد از رفتن مسئولان قدردان زحماتشان باشیم و از حاشیه‌سازی پرهیز کنیم.

انتهای پیام
captcha