طرح «نذر سلامت» در هیات مذهبی البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3990236
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

طرح «نذر سلامت» در هیات مذهبی البرز اجرا می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر البرز از اجرای طرح ناظران سلامت در هیات‌های مذهبی این استان خبرداد و گفت: این طرح از امروز آغاز شده است و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد.

«نذر سلامت» در هیات مذهبی البرز  اجرا می‌شود

سیدحسین بهنامیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح ناظران سلامت در هیات‌های مذهبی استان خبرداد و گفت: در اجرای این طرح جوانان جمعیت هلال‌احمر البرز در مراسم ماه محرم در قالب تیم‌های نظارتی«ناظران سلامت دو همراه با خادمان حسینی هلال »خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف پیشگیری از ویروس کرونا در هیات حسینی از امروز آغاز شده است و تا ۳۰ مرداد ماه جاری در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان البرز ادامه دارد.

بهنامیان گفت: در این طرح اعضای جوانان هلال احمر در قالب تیم‌های دو نفره در ورودی هیات‌های مذهبی به تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری می‌پردازند.

بهنامیان بیان کرد: علاوه بر غربالگری و تب‌سنجی، همکاری در ضدعفونی اماکن قبل و بعد از مراسم، تعیین فاصله‌گذاری استقرار عزاداران، کنترل پوشش ماسک و همچنین ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به حاضران از دیگر وظایف جوانان جمعیت هلال‌احمر است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: امید است با لطف و عنایت حضرت سید الشهدا(ع) و تلاش جوانان پرشور جمعیت هلال‌احمر استان البرز شاهد کمترین آسیب و مشکل در جهت حفظ سلامت مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha