اراک رتبه دوم تزریق واکسن کرونا به جمعیت هدف را کسب کرد
کد خبر: 3991836
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

اراک رتبه دوم تزریق واکسن کرونا به جمعیت هدف را کسب کرد

فرماندار اراک اظهار کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از مازندران، اراک دومین رتبه در شاخص تزریق واکسن کرونا نسبت به جمعیت هدف را از آن خود کرده است.

اراک رتبه دوم تزریق واکسن کرونا به جمعیت هدف را کسب کرد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اراک، حسین بختیاری، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: این کلانشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از مازندران دومین رتبه در شاخص تزریق واکسن کرونا نسبت به جمعیت هدف را از آن خود کرده است.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون جامعه هدف اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اراک به بهترین شکل ممکن در حال اجراست و مشکلی در خدمات‌رسانی وجود ندارد.

بختیاری بیان کرد: چهار مرکز بزرگ واکسیناسیون کرونا در اراک برای تزریق جامعه هدف دایرست و این مراکز به شکلی طراحی شده که رعایت فاصله اجتماعی در آن‌ها به بهترین شکل ایجاد شده و مراجعه کنندگان در کمترین زمان اقدام به تزریق واکسن می‌کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: برنامه‌ها در مراکز تزریق واکسیناسیون این شهر به‌گونه‌ای است که مراجعان در مدت کوتاه واکسن خود را دریافت کرده و محل را ترک می‌کنند. تمام نکات ایمنی در تزریق واکسن‌ رعایت می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست. واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با کووید 19 است و انتظار می‌رود که جامعه هدف اعلام شده در موعد مقرر و با نظم در اماکن واکسیناسیون حضور یابند.

انتهای پیام
captcha