آیت‌الله سیدجواد طالقانی درگذشت / پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه
کد خبر: 3992139
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

آیت‌الله سیدجواد طالقانی درگذشت / پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه

آیت‌الله علی‌رضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدجواد طالقانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در پیام مدیر حوزه‌های علمیه کشور آمده است: خبر ارتحال استاد گرانقدر حوزه، آیت‌الله سید‌جواد طالقانی مایه تأسف شد، آن استاد ارجمند حوزه در چند دهه در کرسی تدریس علوم اسلامی و حوزوی بخصوص در ادبیات عرب شاگردان زیادی پرورش داد و در فضیلت های اخلاقی و روحی الگو بود و در سال‌های اخیر آلام و رنج‌های زیادی را به جان خرید و سرانجام در عاشورای حسینی‌(ع) به لقای معبود و دیدار سالار شهیدان(ع) شتافت.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور افزوده است: اینجانب که افتخار شاگردی ایشان داشته‌ام، با دلی غمبار این مصیبت را به حوزه‌های علمیه و شاگردان، علاقمندان، بازماندگان محترم و آقازادگان ارجمند آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و برای بازماندگان محترم سکینه و طمانینه و شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را از خداوند مهربان خواستارم.

آیت‌الله سید‌جواد طالقانی از علمای فاضل و اندیشمند، متولد ۱۳۱۴، پس از سال‌ها تحصیل و تدریس خالصانه و پرورش و تربیت هزاران شاگردان فاضل، امروز پنجشنبه ۲۸ مردادماه سال جاری در منزل خود در یکی از محله‌های قدیمی قم به دیدار باقی شتافت.

انتهای پیام
captcha