بهره‌مندی ۳ هزار رومشگانی از کلاس‎های آموزش قرآن مؤسسه روح‌الامین
کد خبر: 3993093
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

بهره‌مندی ۳ هزار رومشگانی از کلاس‎های آموزش قرآن مؤسسه روح‌الامین

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی «روح‌الامین» از بهره‌مندی ۳ هزار رومشگانی از کلاس‎های آموزش قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: در حال حاضر کلاس‎های حفظ، روخوانی و روانخوانی و مفاهم قرآن به‌ صورت مجازی برپاست.

بهره‌مندی 3 هزار رومشگانی از کلاس‎های آموزش قرآن مؤسسه روح‌الامینمجتبی پادروند، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی روح‌الامین رومشگان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی، گفت: مؤسسه قرآنی روح‌الامین در سال 90 با کسب مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان فعالیت خود در زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن در شهرستان رومشگان را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه قرآنی چندین سال قبل از دریافت مجوز نیز در این شهرستان در زمینه آموزش قرآن فعالیت داشته است، افزود: طی این مدت بیش‌ از 30 هزار نفر در کلاس‎های آموزش قرآن این مؤسسه قرآنی شرکت کرده‌اند.

پادروند با بیان اینکه استقبال بانوان از کلاس‎های آموزش قرآن این مؤسسه قرآنی در مقایسه با آقایان بیشتر است، ادامه داد: در حال حاضر کلاس حفظ قرآن ویژه بانوان در این مؤسسه دایر است که 30 نفر در آن شرکت و در حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن آموزش می‎بینند.

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی روح‌الامین رومشگان با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کلاس حفظ قرآن روزانه و با شرکت تعداد محدودی از قرآن‌آموزان تشکیل می‏‌شود، ادامه داد: کلاس‎های آموزش مفاهیم، روخوانی و روانخوانی قرآن نیز ویژه آقایان در بستر فضای مجازی دایر است این در حالی‎است که در ترم گذشته که از زمستان 99 تا تابستان امسال 200 قرآن‌آموز در کلاس‎های مجازی این مؤسسه قرآنی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha