اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد
کد خبر: 3994290
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورند، کار پلیس مشکل‌تر، حساس‌تر و با ظرافت بیشتری است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 9 شهریورماه به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس فارس در راستای تأمین امنیت مطلوب جامعه گفت: ان‌شاءالله قدم‌های شما عزیزان در مسیر تأمین امنیت و خدمت‌رسانی به مردم، مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

وی، کار نیروی انتظامی را از کارهای مهم کشور عنوان کرد و افزود: اگر امروز همه ما به راحتی در جامعه زندگی می‌کنیم به دلیل فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است.

کلانتری اظهار کرد: در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورند، کار پلیس مشکل‌تر، حساس‌تر و با ظرافت بیشتری است و این موضوع نشان می‌دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) تصریح کرد: مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در جامعه هستند و پلیس را از خودشان می‌دانند.

در ادامه سردار حبیبی، رئیس پلیس فارس ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت: نیروی انتظامی استان فارس در راستای پیشبرد اهداف خود و انجام مأموریت‌های محوله نگاه ویژه‌ای به آستان مقدس شاهچراغ(ع) دارد و از این ظرفیت و فرصت به خوبی استفاده می‌کند.

وی گفت: خوشبختانه استان فارس با توجه به اقدامات انجام گرفته و همچنین همراهی و همکاری خوب مردم با فرهنگ این استان با نیروی انتظامی، در وضعیت امنیتی مطلوبی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی استان و اقدامات و عملکرد پلیس، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha