شرکت تعاونی اطلاع‌رسانی برای اصحاب رسانه آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3995040
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

شرکت تعاونی اطلاع‌رسانی برای اصحاب رسانه آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت تعاونی اطلاع‌رسانی در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود، گفت: اتاق تعاون استان آمادگی دارد تمامی هزینه‌های ثبت این شرکت را پرداخت کرده و با همکاری اصحاب رسانه اقدام به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن کند.

ارسالی| شرکت تعاونی اطلاع‌رسانی برای اصحاب رسانه آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، باقر خلیلی، رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی، 13 شهریور، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اتاق تعاون می‌تواند نقش مهمی در توسعه و اشتغال‌زایی داشته باشد که تحقق این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان است‌.

وی افزود: در دوران شیوع کرونا نیز اتاق تعاون سعی کرده است به وظایف خود در ارائه خدمات و برگزاری کلاس‌های آموزشی به نحو احسن عمل کند از این رو به دلیل شیوع کرونا آموزش‌های اتاق تعاون استان در فضای مجازی برگزار شده و از این حیث رتبه نخست کشوری را در سال گذشته کسب کرد.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون 59 دوره آموزشی با حضور یک هزار و 475 ساعت نفر توسط اتاق تعاون برگزار شده است.

وی گفت: در حال حاضر 6 هزار و 785 تعاونی در استان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 870 واحد فعال، سه هزار و 600 واحد غیرفعال و یک هزار و 315 واحد در وضعیت نامشخص  قرار دارند.

خلیلی با بیان اینکه اعضای اتاق‌های تعاون استان دو میلیون و ۵۸۱ هزار و ۵۸۴ نفر هستند، عنوان کرد: از نظر اقدامات و فعالیت‌ها، اتاق تعاون استان رتبه 7 کشوری را دارد.

وی تصریح کرد: در آینده شرکت تعاونی اطلاع‌رسانی در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود که اتاق تعاون استان آمادگی دارد تمامی هزینه‌های ثبت این شرکت را پرداخت کرده و با همکاری اصحاب رسانه اقدام به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن بکند.

انتهای پیام
captcha