پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «خوش‌اقبال»
کد خبر: 3996092
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «خوش‌اقبال»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیام مشترکی درگذشت پدر شهیدان والامقام «سیف‌الله و خیرالله خوش‌اقبال خواجه» را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «خوش‌اقبال»به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیام مشترکی درگذشت پدر شهیدان والامقام «سیف‌الله و خیرالله خوش‌اقبال خواجه» را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

«خبر درگذشت آقای حاج فرج خوش‌اقبال خواجه پدر شهیدان والامقام «سیف‌الله و خیرالله خوش‌اقبال خواجه » موجب تألم و تأثر شد.

پدران و مادران شهدا، اسوه‌های صبر و ایثار و یادگاران روزهای حماسه هستند که عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند.

وجود پرخیر و برکت این عزیزان غنیمتی بزرگ برای جامعه ماست و فقدان ایشان دل‌های عاشقان انقلاب و اسلام را جریحه‌دار می‌کند.

اینجانبان درگذشت این پدر فداکار را به مردم شهیدپرور استان و بخش خواجه، بازماندگان و خانواده‌های معزا تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجات را برای روح مطهر او از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

گفتنی است شهید «سیف‌الله خوش‌اقبال خواجه» در خرداد سال 1362 در سنندج و «شهید خیرالله خوش‌اقبال خواجه» در دی سال 1365 در عملیات کربلای 5 به مقام والای شهادت نائل آمدند.»

انتهای پیام
captcha