برگزاری مسابقه شعر و دل‌نوشته با موضوع «دفاع مقدس» در کردستان
کد خبر: 3996547
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

برگزاری مسابقه شعر و دل‌نوشته با موضوع «دفاع مقدس» در کردستان

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و حفظ این ارزش‌های انسانی مسابقه شعر و دل‌نوشته را با موضوع «دفاع مقدس» در سطح این دانشگاه برگزار می‌کند.

محمد عبدالملکی، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

وی افزود: امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند، آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی‌های شهدا هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی و حضور غرورآفرین رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی اکنون نیز فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما زنده است، بیان کرد: در راستای گرامیداشت این ایام و تقویت و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله ایام دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و حفظ این ارزش‌های انسانی مسابقه شعر و دلنوشته را با موضوع «دفاع مقدس» در سطح این دانشگاه برگزار می‌کند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه هرگونه کپی‌برداری از آثار شاعران و ادیبان دیگر مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، افزود: آثار ارسالی باید اثر خود دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره فرهنگی را ٣١ شهریورماه تا ششم مهر ١۴٠٠ بیان کرد و یادآور شد: پس از پایان مهلت ارسال آثار برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha