برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم در خراسان شمالی
کد خبر: 3996569
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم در خراسان شمالی

مدیر مؤسسه قرآنی معراج بجنورد از برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در خراسان شمالی خبر داد.

دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم در خراسان شمالی در حال برگزاری استالهام میرداماد، مدیر مؤسسه قرآنی معراج بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم در استان از 13 شهریورماه سال جاری شروع شده است، اضافه کرد: این دوره پس از گذشت 10 سال در استان در حال برگزاری است و تا پنجم مهرماه سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مدرس‌های این دوره استانی هستند، افزود: مدرس‌های دوره استانی و امتحان گیرنده‌ها کشوری هستند و در قالب این دوره دو امتحان به صورت حضوری و شش امتحان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

میرداماد با تأکید براینکه 20 نفر از خواهران در این دوره شرکت کردند، اظهار کرد: این دوره شامل سه هفته کلاس حضوری و مجازی با 128 واحد آموزشی است که حافظان 10 جزء و حافظان کل در این دوره شرکت کردند.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج بجنورد با بیان اینکه این دوره در مدرسه نمونه دولتی نرجس بجنورد در حال برگزاری است، افزود: دوره مذکور از سوی مؤسسه قرآنی معراج بجنورد با نظارت اتحادیه قرآنی استان و کشور برگزار می‌شود.

میرداماد در پایان با اشاره به اینکه به افراد پذیرفته شده در آزمون گواهینامه کشوری تربیت معلم قرآن اهداء می‌شود، تصریح کرد: در مدت زمانی که این دوره در استان برگزار نمی‌شد، علاقه‌مندان برای شرکت در دوره به استان قم مراجعه می‌کردند.

انتهای پیام
captcha