تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری
کد خبر: 3997949
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری

امام جمعه کاشمر گفت: باید در راستای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر توجه، تمرکز و تلاش کرد.

تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاریبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهری، امام جمعه کاشمر، ظهر امروز 25شهریورماه، در نشستی با فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان کاشمر که در محل بیت وی تشکیل شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی یک فرصت استثنایی است که درطول تاریخ در اختیار جریان فکری اهل‌بیت(ع) قرار گرفته که اگر این فرصت غنیمت شمرده شود، جریان‌های فکری طالبانی قطعا شکل نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: این فرصت به برکت هدایت‌های امام(ره) و خون پرخروش شهدا محقق شد و با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدای مدافع حرم و وطن ثبات پیدا کرده و ادامه خواهد داشت و در این مسیر هرچه از آبرو و وقت‌مان هزینه کنیم ارزشمند است.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه مسیر، محورها و هدف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برای همه روشن و مشخص است، بیان کرد: اخلاق و معنویت به‌عنوان موتورپیشران در شهرستان است که باید برای تبیین آن بیشتر تلاش شود. باید در راستای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر توجه و تمرکزشوذ و وجود امام‌زادگان اعظم در شهرستان در کنار پنج حوزه علمیه از ظرفیت‌های بالایی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه مسلم ساقی، رئیس شورای تامین کاشمر، عنوان کرد: با خرد جمعی از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای خدمت به مردم بهره گرفته شده و تصمیم‌گیری‌ها در جلسه‌های مختلف با نگاه پیش‌گیرانه بوده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات گذشته به‌عنوان یک پروژه ملی با هم‌افزایی و همدلی و در راستای افزایش اعتماد عمومی با تکیه براصل قانون‌مداری و بی‌طرفی این مهم در شهرستان محقق شد.

فرماندار کاشمر اضافه کرد: هر اقدام و رویداد مثبت و مبارکی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان انجام شده، در فضای همدلی و همراهی و هم‌افزایی بوده است. پذیرای نقد منصفانه از سوی صاحب‌نظران، ارکان حاکمیت و رسانه‌ها هستیم و باید با حفظ جایگاه‌ها از تخریب یکدیگر پرهیز نماییم.

ساقی با اشاره به اینکه اولویت اول کشور بحث سلامت است، مطرح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با هدف اقناع‌سازی و پرهیز از ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای اقشار مختلف مردم به دور از افراط و تفریط تصمیم‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 42درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان واکسن تزریق نموده‌اند، گفت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز آموزش عالی کاشمر با هدف تزریق واکسن به دانشجویان و مردم عادی راه‌اندازی شده است.

فرماندار کاشمر افزود: تاکنون 19درصد جمعیت جامعه هدف دز دوم واکسن خود را دریافت نمودند، همه امکانات شهرستان را بکار خواهیم گرفت تا سطح واکسیناسیون را به بالای 85درصد برسانیم.

ساقی خاطرنشان کرد: اگرچه با تلاش‌های انجام شده اتفاقات خوبی درحوزه سرمایه‌گذاری و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال در شهرستان انجام شده اما هنوز اقدامات و تلاش بیشتر باید انجام شود، آنچه مهم است خدمت به مردم برای توسعه شهرستان است.

انتهای پیام
captcha