انجمن علمای یمن: موضع ما در حمایت از انقلاب ثابت و اصولی است
کد خبر: 3998586
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

انجمن علمای یمن: موضع ما در حمایت از انقلاب ثابت و اصولی است

انجمن علمای دینی یمن با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که موضع علمای یمن در حمایت از انقلاب تحت رهبری جنبش انصار الله تا دستیابی کامل به اهداف خود ثابت و اصولی است.

انجمن علمای یمن: موضع ما در حمایت از انقلاب تا تحقق کامل اهداف خود ثابت و اصولی است/آماده

به گزارش ایکنا، انجمن علمای دینی یمنی با صدور بیانیه‌ای سالروز انقلاب 21 سپتامبر 2014 این کشور را مرحله‌ای مملو از درس‌ها و عبرت‌ها پس از سرنگونی تاج و تخت استکبارگران به دست مشتاقان آزادی و عزت توصیف کرد.

 انجمن علمای یمن بیست و یکم سپتامبر را روز جدیدی از روزهای خدا توصیف کرد که خداوند در آن پیروزی ملت یمن را بر قدرت های استعمارگر رقم زد.

در این بیانیه آمده است: ما خواهان کوشش سخت و همکاری ملت یمن برای تقویت و فعال سازی نظام ارزش‌های ایمانی و انقلابی و در راس آن توکل بر خداوند متعال هستیم.

بر اساس این بیانیه، موضع علمای دینی یمن در حمایت از انقلاب، ثابت و اصولی است تا زمانی که اهداف خود را کامل و بی‌نقص محقق کند و کشوری آزاد و عادلانه و مستقل و خالی از فساد و مفسدان تشکیل شود.

در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که مردم یمن در اعتراض به سلسله بی‌کفایتی‌های دولت «عبد ربه منصور هادی» در عرصه‌های داخلی و خارجی دست به تظاهرات گسترده در مناطق مختلف کشور خود زدند. در نهایت سلسله اعتراضات مردم یمن در سپتامبر همان سال به ثمر نشست و «عبد ربه منصور هادی» از کار برکنار شد. بدین ترتیب، انقلاب ۲۱ سپتامبر به عنوان یک دستاورد بزرگ و استراتژیک در تاریخ یمن ثبت شد.

از هفت سال پیش تاکنون یمنی‌ها هر ساله در سالروز آغاز انقلاب خود علیه نظام دیکتاتوری منصور هادی ضمن برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های گسترده در مناطق مختلف، سالروز انقلاب مذکور را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام
captcha