بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند
کد خبر: 3998637
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند، گفت: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب هستند که برای این کشور با تمام وجود جان‌فشانی کردند.

به گزارش ایکنا از گیلان، امیرسرتیپ علی محبی‌راد، رئیس کانون بازنشستگان آجا امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در گردهمایی پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن اجتماعات ساختمان شهید بایندر آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد، با تمجید از اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش در سفر ناوگروه 75 به اقیانوس اطلس پس از طی 44 هزار کیلومتر دریانوردی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبور از اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی با هدف ارتقای اقتدار دریایی و مخابره پیام صلح و دوستی به جهانیان پس از 133 روز به سلامت به میهن بازگشت که این رویداد در تاریخ ماندگار خواهد شد.   

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی با اعزام ناوگروه ۷۵ ثابت کرد که هنوز روحیه ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، عقبه این عزت تلاش جهادگونه شما پیشکسوتان بود که امروز افتخار آن به جوانان برومند ما رسیده است. 

امیر سرتیپ محبی‌راد با اشاره به موفقیت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش بیان کرد: موفقیت ناوگروه ۷۵، حاصل تلاش ۱۸ ساله است که هجده سال قبل کارش را آغاز کرد و امروز باعث تعجب دنیا شد و باید به حق گفت که عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش هرچه داشتند تقدیم انقلاب کردند، گفت: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب هستند که برای این کشور با تمام وجود جان‌فشانی کردند.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه پیشکسوتان به‌ عنوان یک سرباز ارتش همواره آماده جان‌ فشانی هستند، تصریح کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند، رسیدگی به معیشت و امور رفاهی بازنشستگان از اولویت‌های کانون می‌باشد و در این راستا قدم‌های بلندی برداشته شده و انشاالله در این زمینه خبرهای خوبی به شما سرمایه‌های عظیم ارتش خواهد رسید.  

ناخدایکم بازنشسته حبیب‌علی شعبانی، رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان نیز در این مراسم هفته دفاع مقدس را هفته، افتخارآفرینی تمامی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس سالگرد رشادت‌ انسان‌هایی است که عاشقانه برای دفاع از مرزوبوم به دل خطر زدند و با تمام وجود در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا حتی یک وجب از این خاک ارزشمند به دست دشمنان نیفتد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بازنشسته ارتش رشادت‌های جانانه‌ای در دوران انقلاب داشتند، بیان کرد: نیروهای بازنشسته ارتش در دوران خدمت خود خالصانه و عاشقانه از انقلاب دفاع کردند.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر قدم‌هایی بزرگی برای کانون بازنشستگان استان برداشته ‌شده است، گفت: درصدد احداث مراکز کانون بازنشستگان در تمامی شهرستان‌های استان هستیم و در سفر امیر سرتیپ محبی‌راد ساختمان و مهمان‌سرای کانون بازنشستگان در رودسر کلنگ زنی شد و تا ۱۸ ماه آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
captcha