گلایه مدیر مؤسسه شمیم وحی از مشارکت نداشتن خیرین در امر کمک‌رسانی
کد خبر: 3998955
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

گلایه مدیر مؤسسه شمیم وحی از مشارکت نداشتن خیرین در امر کمک‌رسانی

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی مارگون با ابراز گلایه از مشارکت نداشتن خیرین در کمک به مؤسسات قرآنی، گفت: متأسفانه فرهنگ خیر بودن برای کمک به مؤسسات قرآنی بسیار ضعیف است که امیدواریم متولیان امورات قرآنی کمک بیشتری را برای گسترش فعالیت‌های قرآنی داشته باشند.

گلایه از عدم مشارکت خیرین در کمک به موسسات قرآنی

عبدالحسین پیشگو، مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی مارگون در گفت‌و‌گو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: علی‌رغم کرونا طی 6 ماه گذشته فعالیت های قرآنی -فرهنگی قابل توجه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آموزشی این مرکز قرآنی شامل آموزش حفظ تخصصی قرآن به‌صورت غیر حضوری و گاهی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. در این دوره‌های آموزشی خردسالان و بزرگسالان با قرآن و تجوید حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم آشنا می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی شمیم وحی افزود: این مرکز قرآنی با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا در زمینه‌های فرهنگی و تفریحی مانند شرکت یکپارچه اعضای این مؤسسه در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مذهبی فعالیت‌هایی داشته است.

پیشگو، با ابراز گلایه از مشارکت نداشتن خیرین در کمک به مؤسسات قرآنی، گفت: متأسفانه فرهنگ خیر بودن در زمینه کمک به مؤسسات قرآنی بسیار ضعیف است.

وی با تأکید به اینکه عمده کلاس‌های این مؤسسه در حسینیه و مساجد این شهر برپا می‌شود، ادامه داد: موسسه شمیم وحی تنها مؤسسه قرآنی فعال در این شهرستان است که امیدواریم متولیان امورات قرآنی کمک بیشتری را برای گسترش فعالیت‌های قرآنی داشته باشند.

پیشگو با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی ظرفیت فراوانی برای اجرای برنامه‌های قرآنی و مذهبی دارند، اظهار کرد: کمبود امکانات و اجاره بودن مکان کلاس‌ها از مشکلات مؤسسه قرآنی شمیم وحی است که امیدواریم این مشکلات در دولت سیزدهم برطرف شود.

انتهای پیام
captcha