دوره کشوری توانمندسازی داوری مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان
کد خبر: 4000618
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

دوره کشوری توانمندسازی داوری مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری چهارمین دوره کشوری آموزش و توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور ویژه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی خبر داد.

دوره کشوری توانمندسازی داوری مسابقات قرآن ویژه فرهنگیانقاسمعلی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: بر اساس ابلاغیه صادر شده  از سوی معاونت  پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از 15 هزار نفر از فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد که در مرحله مقدماتی از هر یک از ادارات آموزش و پرورش کشور تعداد 21 داور در قالب 11 تخصص و به تفکیک جنسیت سهمیه حضور دارند.

خدابنده بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح علمی، مهارتی و آشنایی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز با آئین نامه‌ها و شیوه‌های جدید داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری است.

آغاز ثبت نام در مسابقات داوری قرآن

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: فرهنگیانی که سابقه داوری مسابقات را دارند یا علاقه‌مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند، می‌تواند از تاریخ پنجم مهر ماه به کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شبکه شاد مراجعه کنند.

خدابنده تصریح کرد: سطح مقدماتی دوره به صورت مجازی و سطح پیشرفته به صورت حضوری در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش آزمونی برای شرکت‌کنندگان از محتوای آیین‌نامه‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان که در کتاب ندای رحمت درج شده، برگزار خواهد شد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند مجوز حضور در سطح مقدماتی را کسب خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از تاریخ پنجم لغایت 20 مهرماه 1400 به کانال mosabeghatfarhangianmedu@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha