حضور 3 گروه از خادمان حرم رضوی در بقاع متبرکه لرستان
کد خبر: 4002782
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به‌مناسبت دهه وقف؛

حضور 3 گروه از خادمان حرم رضوی در بقاع متبرکه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: به‌مناسبت دهه وقف و مصادف شدن این دهه با ایام شهادت امام رضا(ع) سه گروه از خدام حرم رضوی عصر امروز به لرستان وارد می‏‌شوند و در امامزادگان زید بن علی(ع) خرم‎آباد، محمد(ع) درب‌گنبد و جعفر(ع) بروجرد اجرای برنامه دارند.

3 گروه از خادمان حرم رضوی در بقاع متبرکه لرستان حضور می‎بابندحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های دهه وقف در این استان، گفت: به‌مناسبت دهه وقف امروز، 14 مهر، همایش «یاوران وقف» با حضور خدام مساجد، هیئت‌امنای مساجد و بقاع متبرکه در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‎آباد برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که جمعی از روحانیون و ائمه جماعت مساجد و واقفان و متولیان وقف نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در رابطه با اهمیت وقف و لزوم سوق دادن نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه مباحثی را بیان کرد.

عباس‌زاده غبارروبی امامزادگان، دیدار کارکنان اوقاف و امور خیریه با ائمه جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مرتبط با وقف، سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در نماز جمعه این هفته خرم‎آباد را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در استان برشمرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با تسلیت شهادت امام رضا(ع)، گفت: به‌مناسبت مصادف شدن دهه وقف با ایام شهادت امام رضا(ع) سه گروه از خدام حرم رضوی عصر امروز به لرستان وارد می‏‌شوند و در امامزادگان زید بن علی(ع) خرم‎آباد، محمد(ع) درب‌گنبد و جعفر(ع) بروجرد اجرای برنامه دارند.

انتهای پیام
captcha