اجرای طرح سه‌شنبه‌های «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4003436
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

اجرای طرح سه‌شنبه‌های «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال با عنوان «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح سه شنبه‌های «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدهادی‌نیا، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، امروز، 17 مهرماه، در جمع خبرنگاران گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال با عنوان «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان اجرایی می‌شود.

هادی‌نیا، با بیان این‌که طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: این طرح به‌صورت ویژه در 5 مرحله و فراگیر در سراسر استان به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرایی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی بیانکرد: در این طرح مادران شهدا با الویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری خواهد رساند.

هادی‌نیا یادآور شد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha