دستگاه قضا با مدیران متخلف قاطعانه برخورد می‌کند
کد خبر: 4003651
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

دستگاه قضا با مدیران متخلف قاطعانه برخورد می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، علما، بزرگان و نخبگان جامعه و اصحاب رسانه‌ در مقابله با مفسدان و متخلفان، تأکید کرد و گفت: قطعاً در برخورد با مدیران و کارکنان متخلف دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی اغماض نخواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان، امروز، 18 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه در زمینه ترک فعل مدیران اظهار کرد: پس از صدور این بخشنامه، مراتب به کلیه حوزه‌های قضایی استان ابلاغ و تأکیدات لازم بر اجرای جدی این بخشنامه در استان صورت گرفت که نتیجه آن ساماندهی اقدامات مؤثری در این بخش بوده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده و با اهتمام دادستان‌های تمامی حوزه‌های قضایی به ویژه تلاش‌های مجدانه دادستان مرکز استان حداقل در 20 حوزه مهم اعم از حقوق عامه، اراضی ملی و منابع طبیعی، اوقاف ، اختلالات ایجاد شده در بازار، خدمات عمومی و شهری و ... ورود شد و تذکرات و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تأکید کرد: تاکنون برای 12 مدیر دستگاه‌های اجرایی استان کردستان پرونده در زمینه ترک فعل در دادسراها و محاکم قضایی استان تشکیل شده است و هم‌اکنون در حال رسیدگی و صدور رای است.

وی اظهار کرد: نگاه دستگاه قضایی استان در مرحله اول، نگاه پیشگیرانه و با هدف جلوگیری از وقوع تخلفات شامل ارشاد و تذکر به مدیران است ولکن چنانچه شاهد تضییع حقوق عمومی در حوزه‌های مختلف و به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط مدیران سازمان‌ها و ادارات باشیم بدیهی است که بر اساس قانون قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، علما، بزرگان و نخبگان جامعه و اصحاب رسانه‌ را با هدف مقابله با مفسدان و متخلفان دنبال می‌کنیم و قطعاً در برخورد با مدیران و کارکنان متخلف دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی اغماض نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha