فراخوان رویداد ملی «ترنج» منتشر شد
کد خبر: 4004384
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

فراخوان رویداد ملی «ترنج» منتشر شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: فراخوان اولین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی «ترنج» با محوریت استان اردبیل منتشر شد.

فراخوان رویداد ملی «ترنج» منتشر شدنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: فراخوان اولین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی «ترنج» همزمان با سومین رویداد ملی «فهما» با محوریت استان اردبیل در بخش آزاد و بچه‌های مسجد منتشر شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره در ۴ گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک(پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث است.

سقاء، تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۱۶ آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfetival.ir بارگذاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: علاقمندان تا ۱۶ آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره یا سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir بارگذاری کنند و یا از طریق شماره همراه ۰۹۱۰۱۴۰۲۱۵۱۶ از طریق شبکه‌های اجتماعی این جشنواره را دنبال کنند.

وی اظهار کرد: از همه فعالان کانون‌های مساجد که در رشته‌های این جشنواره می‌توانند مشارکت داشته باشند دعوت می‌شود تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل، خیابان پاسداران بعد از پل یعقوبیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ارسال کنند.

سقاء یادآور شد: از دانشجویان و علاقمندان حوزه هنر‌های تجسمی نیز دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره ملی حضور فعال داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خاطر نشان کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha