۲۶ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل صادر شد
کد خبر: 4004388
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

۲۶ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل صادر شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۶ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری استان صادر شده است.

۲۶ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل صادر شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ۲۰ مهرماه، گفت: با حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران در نیمه نخست امسال ۲۶ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری اردبیل صادر شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمانپذیر، هتل سه‌ستاره و چهارستاره، متل، مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری، محوطه‌های گردشگری و سفره‌خانه سنتی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها، اظهار کرد: در مجموع طرح‌های هدف با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد که تلاش و جدیت بر حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای تکمیل و بهره‌برداری آنها است.

فلاحی تاکید کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از یک هزار و ۲۸۷ اشتغال ایجاد خواهد شد و در کنار توسعه زیرساخت‌های گردشگری شاهد رونق اشتغال در استان نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران صدور موافقت اصولی برای طرح‌های پیشنهادی در کمترین زمان ممکن بررسی و انجام می‌شود تا شاهد جلب رضایتمندی سرمایه‌گذاران باشیم.

انتهای پیام
captcha