دستگاه قضا حامی اقتدار نیروی انتظامی است
کد خبر: 4004427
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

دستگاه قضا حامی اقتدار نیروی انتظامی است

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به امنیت مطلوب در تمام نقاط استان فارس، گفت: دستگاه قضا با پشتوانه قانون حامی اقتدار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 20 مهرماه در جلسه قضائی ـ انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: دستگاه قضا باید از ظرفیت و پتانسیل‌های نیروی انتظامی فارس در راستای خدمت مضاعف به شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی استفاده كند.

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مخلصانه و شبانه‌روزی پلیس استان فارس در كنترل آسیب‌‎‌های اجتماعی، افزود: نیروی انتظامی در صف اول برقراری نظم و امنیت در كشور است و در این زمینه كارنامه درخشانی دارد.

موسوی با اشاره به امنیت مطلوب در تمام نقاط استان فارس، گفت: دستگاه قضا با پشتوانه قانون حامی اقتدار نیروی انتظامی است و همه مسئولان و شهروندان باید قدردان این نیروی زحمتكش و جان فدا باشند.

در ادامه سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس ضمن ارائه گزارشی از عملكرد شش ماهه اول سال جاری، از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس كل دادگستری فارس از مجموعه انتظامی كه سبب دلگرمی كاركنان شده تقدیر و بر تعامل هر چه بیشتر تاكید كرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم رئیس كل دادگستری استان از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی به دلیل خدمت مضاعف در فارس و برقراری نظم و امنیت مطلوب با اهدا لوح تقدیر تجلیل كرد.

انتهای پیام
captcha