آیین افتتاحیه رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شد
کد خبر: 4006763
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

آیین افتتاحیه رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شد

آیین افتتاحیه رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی با حضور جمعی از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیین افتتاحیه رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دومین آیین افتتاحیه رتبه‌های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی تحت‌ عنوان «آینده روشن»، امروز 28 مهرماه، به‌ همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی برگزار شد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین حجت‌الاسلام سید محمد ذوالفقاری، معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین مسعود پنجه، قاری بین‌المللی قرآن کریم، چند آیه از قرآن کریم را تلاوت کرد و استاد محمد نیک، پیشکسوت و راوی شعر خراسان به سرودن اشعاری در مدح پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی سخنانی بیان کرد: امروز در دنیا و در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داریم و در حوزه نانو به نقطه‌ای رسیده‌ا‌یم که محصولات خود را به کشور ژاپن صادر ‌کنیم. بنابراین رشد و پیشرفت علمی کشور منجربه شکوفا شدن جوانان این سرزمین می‌شود تا بتوانند در عرصه‌های گوناگون، خدمات ارزشمندی را برای مردم کشور خود داشته باشند.

همچنین حجت‌الاسلام سید محمد ذوالفقاری، معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان برتر گروه ریاضی که به حرم مطهر رضوی دعوت شدند، می‌توانند در این فرصت مغتنم برای تلاش صادقانه علمی و برافراشتن پرچم ایران با امام رضا(ع) برای تحقق یافتن این امر مهم عهد ببندند. زیرا هر فردی که با امام هشتم(ع) وعده‌ای داشت، ضرر نکرده است. بنابراین فرصت استثنایی است که دانشجویان می‌توانند در این چند روز از آن استفاده کنند.

طی سه روز اقامت دانشجویان برتر گروه ریاضی در حرم مطهر رضوی، برنامه‌هایی مانند زیارت، انگیزشی و تفریحی برای آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha