آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد در سمنان
کد خبر: 4008452
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد در سمنان

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲۵ زندانی در این استان خبر داد و گفت: این زندانیان جرائم مالی به همت خیرین ستاد دیه استان سمنان آزاد شدند.

آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان امروز 5 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت ستاد دیه استان از ابتدای ماه مبارک ربیع‌الاول پویش ربیع الرحمه» با تمسک به نام خاتم‌الانبیاء (ص) در بستر فضای مجازی ویژه آزادی زندانیان استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به نقش و مشارکت خیران در آزادی این زندانیان جرائم مالی گفت: خیرین مانند سنوات گذشته با مساعدت‌های مالی خویش زمینه آزادی زندانیان استان را فراهم می‌آوردند که با مشارکت در این پویش از ابتدای ماه ربیع‌الاول تا میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با استقبال ستودنی زمینه آزادی 25 زندانی را مهیا کردند.

عبدالهی افزود: خیرین با پرداخت 3 میلیارد ریال زمینه بازگشت 25 نفر از اعضاء و سرپرستان خانوارهای زندانیان را فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های خیرین در پویش‌های کشتی نجات» ویژه ماه محرم و ربیع الرحمه در ماه ربیع‌الاول منجر به آزادی 39 زندانی شده یادآور شد: با این حمایت‌های خیرین شادمانی به خانواده‌های زندانیان باز می‌گردد و امید است خیرین مساعدت‌های مالی خویش را همچنان برای آزادی زندانیان تحت پوشش این ستاد اقدام نمایند.

انتهای پیام
captcha