ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4008670
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، از اجرای ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ۵۰ ویژه برنامه در استان در نظر گرفته شده است.

برگزاری ویژه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی اردبیل به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، ششم آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان در نظر گرفته شده که در طول این هفته ۵۰ ویژه برنامه در استان، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج به چندین ساحت از ساحت های تعلیم و تربیت در قالب سند تحول بنیادین تحقق خواهیم بخشید.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: در استان اردبیل 729 نفر دانش‌آموز شهید در عرصه دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، که به همین منظور تشکیل بسیج دانش‌آموزی از طرفی بر راستای  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گرفته است.

ناصری تصریح کرد: نیاز است تا دانش‌آموزان و نسل جدید در حوزه سیاسی و اجتماعی قدرت تشخیص و تحلیل کافی داشته باشند که به همین منظور بسیج دانش‌آموزی تلاش می‌کند بخشی از این نیاز را به کمک آموزش و پرورش برطرف کند.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته، برنامه‌های هفته دانش‌آموزی به صورت حضوری و با محوریت مدارس شکل می‌گرفت، اما به لحاظ قرار گرفتن در شرایط کرونایی از ظرفیت شبکه فضای مجازی، شبکه شاد برای اجرای برنامه های تبیینی این هفته بهره خواهیم برد.

ناصری تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در سطح جامعه حضور دانش‌آموزان در راهیان نور را همانند سال‌های گذشته در بستر شبکه شاد اجرا می‌کنیم، با این تفاوت که امسال از جلوه‌های بصری و ویژه‌ای استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha