جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4011429
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری در اردبیل، به منظور تجلیل از اساتید و پژوهشگران در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان، برگزار می‌شود.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، 16 آبان‌ماه، در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل، اظهار کرد: جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری در اردبیل، به منظور تجلیل از اساتید و پژوهشگران در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی ادارات، معلمان و دانش آموزان، روز 17 آذرماه، برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل، ادامه داد: اهمیت به حوزه پژوهش و فناوری از اهم مواردی محسوب می‌شود که در استان اردبیل مورد توجه واقع شده، بنابراین درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، بیان کرد: امیدواریم تلاش‌های انجام یافته در راستای توسعه برنامه‌های پژوهشی و علمی به خصوص در دانشگاه‌ها محقق شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

حبیبی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت پژوهشگران و دانشمندان نیز در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی بوده و بی‌شک دستاوردهای ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha