برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حکمت‌های عسکری»
کد خبر: 4013365
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حکمت‌های عسکری»

رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کتابخانه‌های آستان قدس با محوریت کتاب «حکمت‌های عسکری» برگزار می‌شود.

کتاب کتابخوانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از گنجینه رضوی، هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و به‌مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)، محمد جواد قوی، رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اعضای کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در این ایام خبر داد.

وی افزود: این مسابقه برگرفته از کتاب «حکمت‌های عسکری» و به‌صورت مجازی از امروز دوشنبه 24 آبان‌ماه تا پایان ماه جاری در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه و دانلود منبع آزمون به لینک http://2.180.0.127/ketab2/index.php مراجعه کنند.

قوی، از اعلام نتایج منتخبین مسابقه تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: در ایام دهه فجر به 8 نفر از برگزیدگان کتابخانه‌های آستان قدس در مشهد و 8 نفر از برگزیدگان کتابخانه‌های وابسته در شهرستان‌ها جوایزی اهدا می‌شود و عضویت رایگان 100 نفر از برگزیدگان به مدت دو سال در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی نیز از دیگر جوایز این مسابقه است.

انتهای پیام
captcha