جامعه قرآنی فارس درگذشت «پرویز رمضانی» را تسلیت گفت
کد خبر: 4014474
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

جامعه قرآنی فارس درگذشت «پرویز رمضانی» را تسلیت گفت

جامعه قرآنی استان فارس طی پیامی درگذشت مرحوم پرویز رمضانی، یکی از پیشکسوتان قرآنی فارس و از شاگردان شهید آیت‌الله دستغیب را تسلیت گفت.

جامعه قرآنی فارس، پرویز رمضانیبه گزارش ایکنا از فارس، مرحوم حاج پرویز رمضانی، از اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان فارس و از شاگردان شهید آیت‌الله دستغیب و صاحب مجلس قرآنی مسجد جامع عتیق امروز، 28 آبان‌ماه در شیراز به ملکوت اعلی پیوست.

در این راستا اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس به نمایندگی از جامعه قرآنی استان و برخی از اشخاص این جامعه به صورت جداگانه طی پیام‌هایی درگذشت آن مرحوم را تسلیت گفتند.

در متن پیام مشترک جامعه قرآنی استان فارس در پی درگذشت مرحوم پرویز رمضانی آمده است: «حاملان قرآن کریم معلمان و مبلغانی هستند که در این آیینه، جان و روان خویش را جلا داده و نور این مصحف آسمانی را به کام مشتاقان هدایت و تربیت می‌نوشانند.

درگذشت استاد و پیشکسوت قرآن کریم مرحوم آقای حاج پرویز رمضانی را که عمر بابرکت خود را در راه ترویج قرآن کریم در جامعه سپری کرد و در محضر شهید محراب، شهید آیت‌الله دستغیب، امام جمعه فقید شیراز تلمذ کرد، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

 ایشان استادی با اخلاق و متواضع بودند که حسن خلقشان برای همه درس و الگو بود. از خداوند منان مسئلت می‌نمایم تا تلاش‌های خالصانه ایشان در راه ترویج فرهنگ قرآن کریم را مقبول درگاهش قرار داده و روح آن مرحوم را با اولیای الهی محشور کرده و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید».

انتهای پیام
captcha