طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 4014595
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰در اردبیل آغاز شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» در اردبیل آغاز شد.

طرح پائیزه کتاب ۱۴۰۰در اردبیل به گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 29 آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» در اردبیل آغاز شده که بی‌شک نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی خواهد داشت.

وی،‌ با اشاره به این‌که اجرای این طرح تا سوم آذرماه، در استان ادامه می‌یابد، بیان کرد:  تخفیف به کتاب‌های تألیفی با یارانه 20 درصدی و به کتاب‌های ترجمه شده با تخفیف 15 درصدی ارائه می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: 13 کتابفروشی در سراسر استان اردبیل فعالیت دارند که 11 مورد آن مربوط به شهرستان اردبیل، یک مورد پارس‌آباد و یک مورد مربوط به شهرستان مشگین‌شهر است که در این طرح مشارکت دارند.

بحرالعلومی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح و خرید کتاب به صورت غیرحضوری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir از جزئیات آن مطلع شوند که امیدواریم مشارکت در اجرای این طرح، در استان اردبیل روز به روز توسعه یابد.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد جامعه جزو اولویت‌های اساسی بوده که نیاز است تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

انتهای پیام
captcha