اجرای پویش «نذر کتاب» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4014924
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

اجرای پویش «نذر کتاب» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی از اجرای پویش «نذر کتاب» در خراسان‌جنوبی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و عدالت اجتماعی خبر داد.

طاهره حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، طاهره حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، 29 آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و عدالت اجتماعی پویش نذر کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش نذر کتاب در مناطق آسیب‌پذیر شهری و همچنین مناطق کم‌برخوردار روستایی استان اجرا می‌شود، افزود: در این پویش از عموم هم استانی‌ها دعوت شده است تا کتاب‌های خود را با عناوین و موضوعات مختلف در هر رده سنی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سطح استان تحویل دهند تا پس از جمع آوری این کتاب‌ها در جهت تجهیز کتابخانه‌های مناطق روستایی مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: این طرح به‌مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از ۲۷ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha