نوروزی دلنشین‌ در انتظار ساکنان حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 4016838
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

نوروزی دلنشین‌ در انتظار ساکنان حاشیه شهر مشهد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط زیست شورای اسلامی مشهد گفت: تأکید داریم که در استقبال از بهار ۱۴۰۱ توجه خاصی نسبت به حاشیه شهر صورت گیرد و فضا آرایی‌ها نسبت به سال‌های قبل پررنگ‌تر باشد.

حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط زیست شورای اسلامی مشهد به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی مشهد، حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط زیست شورای اسلامی مشهد در حاشیه بازدید از اداره تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان اینکه بخش بسیاری از گل‌آرایی‌ها و فضای باطراوت و شاداب سطح شهر ثمره زحمات، مراقبت‌ها و تولیدات این مجموعه است، اظهارکرد: زیرساخت‌ها و امکانات بسیار خوبی در این اداره شکل گرفته، اما استفاده بهینه‌ای از توان و ظرفیت این فضای هشت هکتاری نمی‌شود.

وی گفت: براساس سیاست‌ها و راهبردهای کمیسیون‌های خدمات شهری، بهره‌وری و کارایی این مجموعه در دوره شورای ششم باید به حداکثر برسد و بخشی از تولیدات مورد نیاز سطح شهر را از این مجموعه و سایر مجموعه‌های مشابه سطح شهر داشته باشیم.

کریمدادی در ادامه با اشاره به استقبال از بهار 1401، افزود: المان‌ها، فضاآرایی‌ها و گل‌آرایی‌هایی که به این مناسبت، به‌صورت ویژه انجام می‌شود، مربوط به تمام سطح شهر است.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: امسال تأکید داریم که در استقبال از بهار 1401 توجه خاصی نسبت به حاشیه شهر داشته باشیم و فضاآرایی‌ها نسبت به سال‌های قبل پررنگ‌تر باشد؛ همه ما نسبت به مردم ساکن در حاشیه شهر مدیون هستیم، عزیزانی که در عرصه‌های مختلف همچون جنگ و دفاع از کشور و انتخابات وغیره حضور فعال و تاثیرگذار داشته‌اند.

کریمدادی از برگزاری جلسات مختلف پیش از جانمایی المان‌ها و فضاآرایی‌ها خبرداد و گفت: در این جلسات نیز قطعاً رویکرد کمیسیون مبنی بر توجه به حاشیه شهر را مورد تأکید قرار خواهیم داد و ساکنان باید اثر این نگاه را ببینند و لمس کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در مشهد، همزمان با تعطیلات سال جدید، افزود: بی‌شک سعی مجموعه مدیریت شهری بر این خواهد بود که استقبال از بهار 1401 متفاوت و بهتر از سال‌های قبل باشد.

انتهای پیام
captcha