ثبت‌نام 40 دانشجوی البرزی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌‌نور
کد خبر: 4017391
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

ثبت‌نام 40 دانشجوی البرزی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌‌نور

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز از برگزاری بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام این جشنواره تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

 جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور

وحید پوریعقوبی، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور از دهه دوم آذرماه ۱۴۰۰ با برگزاری مرحله استانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این مسابقات در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: این جشنواره به‌صورت مجازی تدارک دیده شده است و تاکنون 40 نفر از دانشجویان البرزی برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: این جشنواره دارای بخش‌های متنوعی مثل آوایی، معارفی، هنری، پژوهشی و معارفی است که هر کدام از این بخش‌ها رشته‌های متعددی را در خود جای داده است. برای مثال در بخش آوایی رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل پیش‌بینی شده است. شعر، داستان کوتاه، آثار هنری، صنایع دستی، منبت، معرق و فرشبافی نیز از رشته‌های بخش هنری هستند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز، مقاله‌نویسی، تألیف و ترجمه کتاب را از رشته‌های بخش پژوهشی برشمرد و گفت: در بخش فناوری نیز تولید نرم‌افزارهای قرآنی ویژه رایانه و تلفن همراه و تولید ایده‌ها و استارت‌آپ‌های قرآنی مدنظر برگزارکنندگان جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این جشنواره تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد، تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت سراسر کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha