حل مشکلات همانند دفاع مقدس از مردم آغاز می‌شود
کد خبر: 4017971
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
استاندار خراسان رضوی:

حل مشکلات همانند دفاع مقدس از مردم آغاز می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: حل مشکلات در همه بخش‌ها همانند دفاع مقدس باید از خود مردم آغاز شود.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز 11آذرماه، در هشتادوچهارمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس در شهرستان کاشمر، بر تسهیل کار مردم توسط دستگاه‌های حاکمیتی تاکید و اظهار کرد: حل مشکلات، همانند دفاع مقدس در همه بخش‌ها از خود مردم آغاز شود. قطعأ دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اعتقاد و تاکید در نظام اسلامی این بوده که نقش اصلی همیشه در اختیار مردم است و نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران زیادی وجود دارند که در عرصه دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند. 

نظری ادامه داد: برای حل مشکلات در همه بخش‌ها نقش دولت و دستگاه‌های دولتی  حمایتی است و اگر موانعی در کار باشد، این موانع را از جلوی پای حرکت‌های مردمی برداشته و حمایت و تسهیل‌سازی لازم صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه دست به دست هم خواهیم داد و حرکت‌های مردمی در سطح استان به ویژه منطقه ترشیز که از استعداد بالایی برخوردار است را آغاز خواهیم کرد، مطرح کرد: دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل  کنند. 

استاندار خراسان رضوی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با قانون گذاری، تصویب قوانین خوب و حذف قوانین مزاحم، امیدواریم بتوانیم که حرکت‌های جریان مردمی و حاکمیتی را در بستر قوانین خوب حمایت و مشکلات مردم را کاهش دهیم. 

نظری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های معنوی بسیار خوبی که در خراسان رضوی داریم امیدواریم بتوانیم الگوهای عملی خوبی را برای حل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha