استفاده از فناوری‌های نوین همراه با پیوست فرهنگی باشد
کد خبر: 4018188
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

استفاده از فناوری‌های نوین همراه با پیوست فرهنگی باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: استفاده از فناوری‌های نوین بایستی همراه با پیوست فرهنگی طرح‌های تربیتی در مواجه با جوانان نسل امروز باشد تا بتواند تاثیرگذاری افزون‌تری را داشته باشد.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 13 آذرماه، در گردهمایی مربیان تربیتی چهره به چهره و چکامه در مهدیه اردبیل، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین بایستی همراه با پیوست فرهنگی طرح‌های تربیتی در مواجه با جوانان نسل امروز باشد تا بتواند تاثیرگذاری افزون‌تری را داشته باشد.

وی گفت: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره گام‌های موثری در راستای تربیت نسل‌ها آینده برمی‌دارند، شایسته تقدیر بوده که به همین منظور با اهتمام و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و این مربیان می‌توان در آینده نیز طرح‌های فاخر را اجرایی و در راستای پیشبرد آن گام برداشت.

در ادامه نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل،  نیز اظهار کرد: طرح تربیتی چهره به چهره سال‌های سال در استان با قوت و قدرت خود با هدف تربیت نسلی برای  تمدن نوین اسلامی و  بیانیه گام دوم انقلاب گام برمی‌دارد.

وی تاکید کرد: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره بایستی نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی جامعه داشته باشند تا شاهد کاهش این آسیب‌ها در جامعه با محوریت آموزش و تربیت باشیم.

سقاء خاطرنشان کرد: مربیان با اخلاص خود فعالیت‌های چشمگیری در امور تربیتی با محوریت مساجد دارند و شاهد تاثیر این حلقه‌های تربیتی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نیز اظهار کرد: مبانی دین مبین اسلام بر دو پایه اعتقاد و اخلاق تاکید کرده که با عمل‌گرایی و اعتقاد راسخ به درگاه الهی می‌توان بسیاری از مسائل تربیتی را حل و فصل کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز شبکه‌های اجتماعی با ارائه اطلاعات کاذب و کوتاه اجازه اندیشیدن و تفکر و تعقل را از آحاد جامعه و به ویژه جوانان گرفته که این تغییر نگرش باید در همه زمینه‌ها به ویژه مربیان تربیتی چهره به چهره نیز مدنظر قرار گیرد تا شاهد رشد و بالندگی در خود مربیان نیز باشیم.

انتهای پیام
captcha