معارفه سرپرست جدید فرماندار سلماس
کد خبر: 4019279
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

معارفه سرپرست جدید فرماندار سلماس

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، کاظم غنی‌زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سلماس معرفی شد.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعیاستاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سلماس، روز گذشته، ۱۶ آذر با حضور علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، کاظم غنی‌زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سلماس معرفی شد.

علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این آیین با اشاره به اینکه آرامش و امنیت پایدار برای مردم ،مهمترین دغدغه مسئولان است، اظهار کرد: در عین تکثر نظرات و سلایق، پای‌بندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه و به قانون اساسی میزان عمل و حلقه اتصال ماست و با تکیه بر این اصول، برای اعتلای ایران اسلامی و اعتلای استان تلاش می‌کنیم.

مصطفوی با اشاره به اینکه در شرایط تحریمی تجارت مرزی و مراوده تجاری با کشورهای همسایه اهمیت مضاعفی دارد، افزود: مصوبات و موافقت‌های لازم با بازگشایی مرز کوزه‌رش در شورای تأمین استان انجام شده است و برای جلب همکاری کشور ترکیه رایزنی‌ها از مجاری مختلف در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: طرح تبدیل دو روستای ملحم و سیلاب سلماس به نقاط شهری توسط استانداری انجام شده و امیدواریم روند اداری آن تمام شده و به زودی تبدیل به شهر شوند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه سلماس نیز در این آیین برلزوم تلاش برای رفع محرومیت‌های موجود، رعایت تقوا و تخصص در عزل و نصب‌ها، پیشگیری از مجادلات حزبی و سیاسی تأکید کرد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های علی‌اکبر عسگری، فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و کاظم غنی‌زاده به عنوان سرپرست فرمانداری سلماس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha