کشف استعدادها و جذب جوانان خلاق در «فهما» دنبال می‌شود
کد خبر: 4019359
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

کشف استعدادها و جذب جوانان خلاق در «فهما» دنبال می‌شود

دبیر ستاد رویداد «فهما» کشور با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح استان‌های کشور، آن را فرصتی برای کشف استعدادها و جذب جوانان خلاق به رویش‌های فرهنگی و هنری دانست.

نشست طاهریان، دبیر ستاد رویداد «فهما» کشور با کارشناسان مساجد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرتضی طاهریان، دبیر ستاد رویداد «فهما» کشور، شب گذشته، 16 آذرماه در نشستی با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد اظهار کرد: ستادهای استانی به عنوان بازوانی برای اجرای رویداد ملی فهما در استان‌ها هستند و امیدواریم بتوانیم با راهبری مناسب در جهت اجرای کامل این رویداد در سطح کشور حرکت کنیم.

وی؛ «فهما» را بهانه‌ای برای کشف استعدادها و جذب جوانان خلاق به رویش‌های فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد: اگرچه رویداد فهما دارای نکات مثبتی است اما باید با آسیب‌شناسی در جهت بهتر شدن و فعال‌تر شدن کانون‌ها گام برداریم.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های این استان گفت: این استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد که باید با ساماندهی آنها در جهت فعال‌تر شدن گام برداریم.

وی با اشاره به وجود بیش از 850 کانون فرهنگی هنری در این استان افزود: بسیاری از این کانون‌ها در رویداد ملی فهما حضور دارند و امیدواریم بتوانیم در جهت فعال‌تر کردن این کانون‌ها گام برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت گفت: این طرح در امتداد طرح ملی فهما است که هدف ما تحقق عملی فعالیت‌های فهما و فعال کردن کانون‌های مساجد در استان است و امیدواریم بتوانیم با ثبت فعالیت‌های کانون‌های مجری در سامانه فهما گامی مؤثر در جهت ارائه الگوهای مسجدی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برداشته شود.

یادآور می‌شود در این نشست کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد در خصوص اجرای رویداد ملی فهما 1400 بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام
captcha