حافظان یزدی در آزمون شفاهی «ترنم وحی» شرکت کردند
کد خبر: 4019647
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

حافظان یزدی در آزمون شفاهی «ترنم وحی» شرکت کردند

مرحله کشوری سیزدهمین آزمون شفاهی «ترنم وحی» همزمان با سراسر کشور و با حضور راه‌یافتگان استانی به صورت مجازی در محل مهد قرآن استان یزد برگزار شد.

سیزدهمین آزمون «ترنم وحی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله کشوری سیزدهمین آزمون شفاهی «ترنم وحی» همزمان با سراسر کشور و با حضور راه‌یافتگان استانی به صورت مجازی در محل مهد قرآن استان یزد برگزار شد.

مریم ابراهیمی، مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد در این زمینه به ایکنا با اشاره به شرکت 25 نفر از استان یزد در مرحله اول گفت: از این تعداد 18 نفر توانستند حدنصاب لازم برای راه‌یابی به مرحله کشوری را کسب کنند که این آزمون در دو روز 17 و 18 آذرماه برگزار شد.

ابراهیمی ادامه داد: آزمون به صورت مجازی برگزار و شرکت‌کنندگان به سوالات داوران کشوری به صورت صوتی و تصویری پاسخ دادند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ترجمه و مفاهیم از ساعت 16 امروز، گفت: علاوه بر آزمون شفاهی، ساعت 16 الی 17 نیز شرکت‌کنندگان باید در آزمون کتبی شامل ترجمه، تدبر و تفسیر حضور یابند  لذا باید وارد سایت مهد قرآن کریم شده و به سوالات تستی و تشریحی پاسخ دهند.

مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد با اشاره به اینکه این آزمون هر ساله بین حافظان کل قرآن کریم در تمام استان‌ها برگزار می شود گفت: برای افرادی که بتوانند در مرحله کشوری حائز رتبه شوند، گواهینامه معتبر حفظ کل صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha