نمایندگان سپاه ثارالله کرمان در مسابقات قرآن سپاه خوش درخشیدند
کد خبر: 4021960
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

نمایندگان سپاه ثارالله کرمان در مسابقات قرآن سپاه خوش درخشیدند

مسئول امور قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن سپاه، نمایندگان استان موفق به کسب رتبه دوم در حفظ کل قرآن، حفظ 5 جزء و اذان شدند.

برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن سپاه

رسول دوست‌محمدی، مسئول امور قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان گفت: چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن سپاه ثارالله استان در بخش آقایان در آذرماه امسال برگزار شد و نفرات برتر هر استان به‌صورت مجازی با هم به رقابت پرداختند. منتخبین به مرحله کشوری راه یافتند و سه نفر از منتخبین سپاه ثارالله استان حائز رتبه شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ کل قرآن عماد انوری، رتبه دوم را کسب کرد. در رشته حفظ 5 جزء رسول دوست‌محمدی، موفق به کسب رتبه دوم شد و در رشته اذان هادی حافظ‌آبادی، رتبه سوم را به دست آورد.

دوست‌محمدی با بیان اینکه پس از مرحله کشوری، منتخبین در مسابقات سراسری در قالب مسابقات نیروهای مسلح (شامل ستادکل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه) به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: مسابقات نیروهای مسلح دو سالانه است و هر دو سال یک بار به میزبانی یکی از این سازمان‌ها برگزار می‌‌شود.

مسئول امور قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: رتبه‌های برتر مرحله کشوری دوسال پیش و سال گذشته با هم به یک رقابت ارزیابی پرداختند و در بخش بانوان، دو نفر به‌عنوان نماینده سپاه ثارالله کرمان در سیزدهمین دوره مسابقات نیروهای مسلح بانوان که به میزبانی ارتش در تهران برگزار شد، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات نیروهای مسلح آقایان اواخر بهمن‌ماه به میزبانی وزارت دفاع برگزار خواهد شد، ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات نیروهای مسلح در قسمت بانوان شاغل عطیه حسن‌نسب در رشته حفظ پنج جزء قرآن به‌عنوان نماینده سپاه و اعزامی از سپاه ثارالله  کرمان رتبه دوم این دوره مسابقات نیروهای مسلح را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha