مرزبانی کشور در بالاترین شرایط آمادگی است
کد خبر: 4022826
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

مرزبانی کشور در بالاترین شرایط آمادگی است

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به فاز جدید تهدیدهای رژیم صهیونیستی گفت: مرزبانی کشور در بهترین شرایط آمادگی است و دشمن نمی‌تواند دست از پا خطا کند.

احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا به گزارش ایکنا از لرستان، احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان که امروز، یکم دی در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این‌که مردم لرستان ارادتی خاص به نام ابوالفصل دارند هر جا جلوی رزمندگان خیل عظیمی از لشگر دشمن قرار می گرفت لشگر ۵۷ را می‌فرستاند، گفت: اگر بگوییم در دفاع مقدس فقط با عراق جنگیدیم جفا در حق نیروهای مسلح است، چرا که در دوران دفاع مقدس با مستکبران و زورگویان و بیش از ۴۴ کشور جنگیدیم و پیروز میدان شدیم.

وی با اشاره به رشادت شهید سیدنورخدا موسوی دلاور لرستان در مرزبانی، افزود: ساختمانی به نام شهید سیدنورخدا در مرزبانی کشور افتتاح و امروز این شهید باعث افتخار کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر این‌که شهید سیدنورخدا موسوی ۲۵ اسفند ۸۷ در مصاف با جیش الظلم به مقام جانبازی و بعد از سال‌ها شهید شد، اضافه کرد: شهید سیدنورخدا موسوی حریف را زمین‌گیر کرده بود لحظه درگیری و مجروحیت این شهید وقتی بالای سر او رسیدیم گلوله ناجوانمردانه اشرار به سرش اصابت کرده بود‌.

وی با اشاره به این‌که سیدحشمت جزایری از شهدای لرستان از لحظه شهادت خودش خبر داشت، ادامه داد: در زبیدات وقتی نیروهای پرتوان ما ورود کرده و ۷۰ حلقه چاه نفت و شهرک زبیدات را گرفتند این شهید گفت من فردا شهید می‌شوم و صبح فردا شهید شد کمااینکه شهدایی چون شهید محمدتقی جهانبخش، حشمت امیری، محمد بیرانوند و نوروزی از رزمندگان لرستانی بودند که وقتی در کنار آدم بودند احساس افتخار می‌کردیم.

گودرزی به فاز جدید تهدیدات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با اشاره به این‌که مرزبانی کشور در آماده‌ترین شرایط است، افزود: در مرزهای سرزمینی آماده هستیم و در صورتی اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند در اولین روز از نبرد همه سربازان را به خاک مذلت می‌کشانیم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به این‌که در کشوری که آزادی‌خواهی، شهادت‌طلبی و برگشت به دین را در متن زندگی خود قرار داده باب شهادت باز است، افزود: بعد از دوران دفاع مقدس تاکنون هنوز تعداد ۶۵ شهید نیروی انتظامی از زبیدات بازنگشته‌اند کمااینکه شهدا راسخ در قول و عمل هستند و نیروی انتطانی از استوانه‌های امنیتی کشور است‌.

انتهای پیام
captcha