ظرفیت ویژه هیئت‌های مذهبی در تحقق بیانیه گام دوم
کد خبر: 4023901
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

ظرفیت ویژه هیئت‌های مذهبی در تحقق بیانیه گام دوم

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید نگاه ویژه‌ای به ظرفیت هیئت‌های مذهبی داشته باشیم، گفت: معرفت‌سازی و معرفت‌آفرینی اولویت اصلی فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی باشد.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس شب گذشته، 5 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی هیئت های مذهبی این استان با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برای تحقق این بیانیه باید نگاه ویژه‌ای به ظرفیت هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی باید به گونه‌ای باشد که بتواند تمامی آحاد جامعه را به سمت این نهاد اجتماعی سوق دهد، افزود: توجه به هیئت‌های نخبگانی می‌تواند عاملی برای انسان‌سازی در گام دوم انقلاب شود.

قانع با تأکید بر اینکه باید عمل‌گرایی را در فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی مشاهده کرد، افزود: هیئ‌ ها همواره دو نقش اساسی در جامعه داشته و دارند که توجه به این نقش‌ها می‌تواند عاملی برای دستیابی به تعالی در جامعه باشد.

وی همچنین لزوم توجه به مباحث معرفت‌افزایی در هیئت‌های مذهبی را یادآور شد و افزود: معرفت‌سازی و معرفت‌آفرینی باید اولویت اصلی فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در پایان تأکید کرد: می‌توان از ظرفیت‌های موجود در هیئت‌های مذهبی نسبت به اجرای برنامه‌های اجتماعی در سطح جامعه اقدامات خوبی انجام داد.

انتهای پیام
captcha